Julklappsshoping

Nu har jag färgat mitt hår. Det blev typ svart. Inte så jätte nöjd, men jag blir väl när jag har vant mig. Idag funkade det rätt bra :P

Igår gick jag och Malle på stan och letade julklappar. Men jag tror jag handlade mer åt mig själv än vad jag handlade julklappar. Men jag behöver ju nya kläder eftersom att jag växer helatiden. =D
Har köpt julklapp till Kristoffer, så nu har jag mamma och pappa kvar.
Efter att vi gått i några timmar så var det dags för en macka på Jambo. Mycket skönt var det att få sätta sig och gott var det. Synd bara att vi måsta gå så fort vi hade äte upp för min parkeringsbiljett hade ju självklart gått ut.
Sen åkte vi på Elgiganten för Malle skulle köpa en tv. Och han som stog i kassan försökte lura Malle och sa att hon inte kunde kopla in datorn i den hon tänkte köpa så hon skulle köpa en dyrare. Men då gick vi ut och ringde Tommie och frågade och sen kom Kristoffer och ifrågasatte han i kassan, och då blev han lite nervös och sa att det gick men att det blev dåligt! Fy å försöka lura flickor på pengar! Tur att vi har våra tekninska killar =)

Sen igår kväll så kom Linus och kikade på Idol här sen spelade vi TP i vanlig ordning.
Idag kom pappa hit och fikade, sen åkte vi med han på ByggMax och köpte golv. Tog en sväng förbi Söderrå också innan vi åkte hem och gjorde tacos och kikade film.
Nu snart kommer Grannen, Björn, Pernilla och Evin hit. Ingen aning vad vi ska göra. Blir väl till å dricka kaffe och surra =)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0