Mammabyxor

I onsdags gick jag ner på stan för att mamma och jag skulle leta efter mammabyxor till mig. Men vi fick höra på Lindex att det inte fanns nå mammakläder alls i Hudik. Det närmaste var i Sundsvall. Så igår åkte Kristoffer och jag dit och shopade. Hittade ett par byxor på engång med hög mudd på. Hur skönt som helst! =) Men dom är lite för stora, det är lite synd. Men storleken under var för litet istället. Men man ska ju ha nått att växa i också tänkte jag då. Också kanske dom blir bra när man tvättat dom.
Hittade en tröja också, och Kristoffer köpte ett sånt där gummiband som man tränar med. Jag hade ju velat gå och titta och handla en massa, men Kristoffer var lite less så då åkte vi hem istället. Är ändå inte så kul att gå omkring med nån som tycker det är tråkigt. Så jag tänkte ta en sväng om på stan här i stället nån dag.

Idag åkte vi på Jysk för att byta vårat nya rummsbord som har spruckit. (Ovanligt när man handlar nått på Jysk...inte!) Men dom sa att vi fick halva priset tillbaka om vi lagade det, och det skulle inte vara så svårt så då ska vi göra det. Vi fick ju byta det också om vi ville, men sweet att få lite mer pengar också kan det ju bli samma sak med nästa bord, så vi orkade inte hålla på och krångla. Och så mycket syns inte sprickan om man lagar. 

Ska ta kort på mina nya kläder, men vi måste ladda kameran först, så dom bilderna kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0