Trisslotter

Igår kväll kom Tommie på besök, sen gick pojkarna ut på Bockarna
och jag satt hemma och sydde på min julduk =)

Imorse åkte jag på stan med pappa och handlade färg och annat så jag kan måla mitt skåp som jag snickrade ihop på jobbet. Sen hälsade vi på farfar en stund. När jag kom hem sen så var det bara till att åka igen för då skulle mamma och jag åka på Maxi och handla ingredienser till vårat kakbak imorgon. Men först måsta vi åka på systemet och handla åt bror min som inte han in till stan innan de stängde.
Åkte sen hem och åt pizza och kikade på Stand by me. Har vart på OK och skrapat trisslotter nu, gick in och byte 3 ggr för vi fick vinnst, men sen tog det slut. Hade ju vart trevligt att få en slant nu förstås annars. Men men, så är det.

Här kommer bilden på mina kläder. Kanske inte var så bra bild på själva kläderna, men fint kort med Rocky =D Magen ser så stor ut nu med dom här byxorna eftersom att det blir ett extra lager lixom. Men det är så mysigt! Nu syns det att det är bebismage iaf och inte att man bara har äte upp sig. Känns inte som att magen kan växa mer nu, kan inte föreställa mig hur stor jag kommer bli. Är redan lite jobbigt att böja sig ner, speciellt när jag är mätt hehe.

Nu ska jag sy lite till på min duk, medan Kristoffer spelar tvspel. Sen ska vi åka till Grannen!
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0