Vecka 27

Nu inne i vecka 27. Kändes lite sorgligt när jag läste att det "bara" är 13 veckor kvar. Det är ju så mysigt med min fina mage =) Men visst längtar man efter att få se och hålla den lille också! Lite jobbigt är det dock när jag ska kliva ur sängen eller soffan. Och när jag böjer mig ner för att ta på mig skorna eller göra något annat.
Tänkte på det inatt också, att jag får ont i höften typ, som jag legat på hela natten. Men det kanske inte beror på bebisen? Annars så har jag inte lagt märke till något annat. Jag trodde att  jag skulle få massa finnar också, men det var bara lite i början. Nu har jag inga alls, peppar peppar ta i trä! Lite skabbigare hud har jag väl fått, men ingen stor skillnad tycker jag...
Och inga bristningar på magen ännu tack och lov. Kommer väl säkert. Men jag pratade med en tjej som sa att man ska smörja in magen med något fett, typ vaselin, jätte ofta, så kanske inte huden brister så...Jag tror jag läste någonstans att det inte funkade så, men det är ju värt ett försök. Om inte annat så blir ju magen och mina händer mjuka och lena! Och snälla, skriv inget så jag tappar mina förhoppningar på en icke randig mage! =)

Hehe ner värsta bauta ut framifrån :P


Det vart inge tacos hon Kristoffers mamma igår iaf. Vi tog det idag istället. Igår så var vi till Malle och Isabelle en sväng, och sen kom Krille och Linus hit och spelade M.I.G. Och JAG vann en gång! =)
Idag har Joel och Alex bytt bromsslangen, och Kristoffer och jag bytte en lampa. Så imorgon blir det ombesiktning...Hua! Hoppas tamefan att det går bra. Annars vet jag då inte vad jag ska ta mig till!

Kommentarer
Postat av: Malle

Vilken härlig boll-mage! Jag håller tummarna för att den ska förbli orandig :D

2009-12-28 @ 10:16:37
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: ewa

Vilken mysig mage:)

2009-12-28 @ 10:33:59
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0