En liten kortis

Igår efter att jag hade kommit hem från jobbet så åkte vi ner på stan och lämnade in Kristoffers gitarr på Bergstöms. Kika på cykel också. Sen åkte vi till hans mamma och åt lövbiff med sallad och vitlöksdressing. Sen tog vi en tripp till Njutånger och kikade lite. Och efter det så å kte vi ocg hälsade på Tommie och Malle.

Idag blev det bil till jobbet iaf. Uscha vilket ruskväder! Gick nyss och tog en tvättid  till kl 5. Det var ingen innan som hade bokat så jag tänkte att jag kunde slänga in tvätten nu på en gång. Men när jag kommer dit så är det nån som håller på å tvättar utan att ha bokat! Blir man just nå less!
Linus kommer snart och hälsar på, sen ska vi handla.
Sen vette tusan vad mer jag ska skriva...ork int nå mer heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0