Snarkning =s

Kunde inte sova igår iaf....Låg bara och blundade hur länge som helst kändes det som. Kolla på klockan flera ggr och fick ångest varje gång. Vart bara mindre och mindre att få sova. Känns som att det blev högst 4 timmar om äns det. Vaknade av att Kriostoffer röt åt mig att jag skulle vända på mig också för tydligen hade jag legat och snarkat i 1 och en halv timme. Vad tusan! Orka snarka, nått nytt jag har börjat med sen jag blev förkyld...Haha!

Igår kom Krille förbi en sväng och spelade M.I.G. Sen cyklade Kristoffer och jag till Söderrå med Rocky. Gick bättre än jag trodde att cykla med han, Rocky alltså :P Han drog mig en bit också, så jag behövde inte trampa så mycket.
I söderrå fick vi fisk med potatis, godaste maten som finns! Sen klippte jag håret på pappa. Johnny hjälpte mig att pumpa däcken på cykeln också så dom blev sten hård. Det var väl på tiden det. Har cyklat hur länge som helst med lite luft bara för att inga pumpar passar riktigt. 
Cyklade sen hem och kikade på en skojsig film som gick på tv:n. Sen var det bara till att gå å lägga sig.

I morse gick det hur bra som helst att cykla till jobbet! Har jag redan fått bättre kondis tro? Tog en halvtimme bara, så jag kom till jobbet 5 över halv 6. Lite för tidigt det eftersom att jag börjar kl 6. Kanske man kan börja cykla lite senare imorgon då. Batterierna i MP3n tog slut också efter halva vägen. Och nu kom jag på att vi har glömt att köpa nya, så jag får väl cykla utan musik imorgon också då....Gick rätt bra det ändå, kan man filosofera istället =) Gick lika fort att cykla hem också, fast det blåste motvind. Hoppas det går lika bra resten av veckan.

Tog bilen till Percykel sen för å lämna tillbaka cykelstället vi lånade när Kristoffer köpte en ny cykel förra veckan. Kanske jag har glömt att skriva. Han är ju så nöjd över den. Han döpte den i fredags också till Bosse Von Silverpil, hehe!
Sen handlade vi och gjorde ost och skink-sallad. Hur gott som helst! Blir det till lunch imorgon för mig.
Sen städade vi. Men har inte hunnit dammsuga än, får göra det imorgon tror jag.
Linus var nyss här med Gin. Vi spelade M.I.G i vanlig ordning. Jag kom sisst som vanligt =( Gin grävde upp hela trädgården, så nu skiter jag i att försöka få fint bland blommorna! Tråkigt. Har tänkt att köpa stängsel, men har inte haft råd. Får väl göra det då om jag ska ha nå blommor i år, men det är väl redan försent för det...

Nu kika tv. Hejsan hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0