Fisk?

Nu har jag äntligen klippt ner mina naglar, så nu går det mycket bättre att skriva =)

I fredgas blev det fest hos Tommie med Linus. Och hos Pernilla med Michaela. Vi var på båda :P Sen blev det Manis.
Igår åkte vi till Sundsvall på cruising med mamma. Vi åkte ett varv, sen åkte vi med pappa för mamma fick ont i foten av att sitta och koppla hela tiden. Men det var väldigt mysigt igår!

Har typ nyss klivit upp. Dummt att sova länge när jag måste gå å lägga mig tidigt ikväll....Får hoppas att jag är trött ändå då.

Jag kom på att jag hade massa bilder sen vi var och fiskade mm. Så ska lägga upp dom nu.






Kolla vad mycket fisk vi fick!

Linus och Kristoffer fasnade i varandra

Linus försöker trassla ut allt

Alex och Jimmy på väg till Sundsvall

Lite svårt att se, men det är rödlysen mitt i skogen i Sundsvall. Varför?

'
Nu ska här städas tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0