De senaste dagarna

I torsdags städade vi lite grann. Åkte till Kristoffers mamma och åt kinamat.
Sen gick jag till mamma och fick håret lockat.
Vid 6 tiden kom Linus, och vid 7 kom Krille, Pezo, Matte och Tommie. Vi Grillade och drack öl. Runt 11 tiden åkte vi ner på Stadt. Lite trråkigt för det var så lite folk ute, och inte har dom satt upp altanen där än heller.
Kristoffer och jag ringde en taxi vid 2, men den kom inte föräns kl 3. Så medan vi väntade så satt vi och ringde folk =)
Och jag hade mina nya skor på mig som jag tappade så fort jag tog ett steg, jobbigt va?
Vad billigt det vart att åka hem förästen, 89 kr! Då var jag snäll å sa till taxichaufören att han kunde dra det på 90 haha mest generös! =P Sen grillade vi, runt halv 4 tiden på natten! Smarrigt!

Jag och Mattias

Här sitter allihopa, Matte, Krille, Kristoffer, Linus, Pezo och Tommie

           Matte är fascinerad

     Kristoffer visar sina händer


   Kristoffer och Linus tävlar om vem som är bäst på fågeldansen :P



   Här grillar jag när vi kom hem


Igår gjorde vi inte så mycket. Krille kom över med glass. Kikade tv, åt, och funderade på vad vi skulle göra. Sen på kvällen åkte vi lite bil med mamma och Anna.
Idag var det ju hur skönt som helst ute! Ska åka och byta däcken på bilen och tvätta den. Sen får vi se vad vi hittar på. Skulle ha gått ut ikväll å med Sara, men så vart det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0