Men nu var det väl!

Men nu var det väl länge sen jag skrev igen....men det känns ändra jobbigt, eller så har jag inget att skriva. Tokigt det där. Men här kommer lite granna iaf. Tyvärr så har det vart slut på batteri i kameran, så jag har inga kort att lägga upp. Tycker det ser så tråkigt ut utan nå bilder. Men håller på att ladda den nu, så kanske att det finns nått kort på den....

I fredags åkte mamma och jag på stan. Gick runt och kikade lite. Tog en fika, jag köpte öl till lördan.
Tvätta gjorde jag, sen åkte vi till Kristoffers mamma och åt lasagne.
Åkte en sväng på stan senare på eftermiddan, och hanlade mat. Sen åkte vi hem och åt. Efter det åkte vi till Tommie och kollade på Taken, mycket bra film! Åkte ner på stan med Tommie och hämtade Linus sen.

I lördags vart det party i vanlig ordning. Men denna gången var Malle med :) Mycket skoj! Tommie skulle gå iväg på en fest här bredvid och hämta dricka, men har blev kvar. Så då fick vi gå dit. Inte så roligt, men fick väl funka den lilla tin vi var där. Åkte sen på Stadt med Linus. Där fick vi gratis dricka. Kristoffer fixar han. Malle och jag tacka och tog emot vi =) Jäger red bull! Fonka otmärkt! Tommie hittade ännu en till fest som han var på, så han kom aldrig till Stadt. Mamma min var dock där. Dom hade klassfest. Var upp en sväng till dom och tog en sväng om på dansgolvet med henne. De spelade 60-tals musik där. Sweet! Sen åkte vi hem med vår egna lilla chaffis, Linus.

I söndags tog mamma och jag en promenad ner till Möljen och åt mjukglass. Sen hem och degade resten av dan.
Måndag: Kristoffer fyllde år! GRATTIS GRATTIS älskling! Jag tvingade han och sova lite extra så jag han åka iväg å handla ingredienser till smörgåstårtorna och prinsesstårtan. Gjorde två smörgåstårtor då på morgonen, och sen när mamma kom så gjorde jag prinsesstårtan. Mycket gott. Jag är nog bäst på smörgåstårta iaf! Det måste jag då säga.
Tommie, Malle, Isabelle, Pappa, Alex och Linus kom sen. Malle hade med sig en smarrig cheescake, det gilla jag =)
Efter Färjan åkte vi och gjorde ett snabb besök hos Tommie och Malle, sen var vi så trött så vi åkte hem och dega tv.

Idag skulle Kristoffer på Stadt, så jag gick runt på stan medans. Köpte en ny bikini gjorde jag. Brukar aldrig hitta nån bra, men jag gjorde ju det då då, så jag måsta ju bara köpa den.
Malle och Tommie kom hit idag och hjälpte oss att äta upp resten av prinsesstårtan. Fast inte Tommie för han tycker inte om sånt...konstigt :s Rocky fick också smaka lite för han fyller år idag, Grattis Rocky!
Stefan kom förbi en sväng. Och snart blir det desperate, får se om vi ska kika på det hemma, eller om det blir hos Tommie och Malle. Det var väldans mycket Tommie och Malle nu :P

Japp, nu ska jag kolla om det finns kort på kameran.....Ja se på f'n det fanns lite kort på den. Här kommer dom!

Fedde var här nån dag och spela in lite med Kristoffer

Medan dom gjorde det, satt jag och tog kort på Molly

Fest i lördags

Vi han ta ett kort på smörgåstårtan också, innan batteriet tog helt slut! Visst ser den god ut?

Kommentarer
Postat av: Malle

Men herrejävlar vilka boobies!!! Gick jag omkring så där? Hahaaaa!!

2009-05-27 @ 11:44:11
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: ewa

Men nu är du ute och vimsar va?! de är ju jag som är bäst på att göra smörgåstårta;)hahah

2009-05-27 @ 14:33:25
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0