Början på helgen

Igår klev jag upp halv 7 för att skjutsa mamma på jobbet. Åkte hem och la mig en stund sen. Sen åkte vi till Malle och Isabelle. Fick negerbollar (in Sweden we call it Winerbreds haha) som var mummsiga. Tänkte baka egna nyss, men efter att jag hade hällt i smör och socker och skulle ta havregryn så såg jag att dom hade gått ut i april! Man kanske ska ta och kolla igenom all mat man har...
Sen på eftermiddagen så kom Malle och Isabelle till oss och spelade M.I.G. Sen somnade jag i soffan som vanligt :P Men Kristoffer väckte mig och då åkte vi ut till slingan på öster och strövade medan Rocky fick springa löst.



Idag åkte vi på systemet först och sen till en fotbollsplan bakon Moskolan så Rocky fick springa av sig. Väldans kallt var det och blöt om fötterna vart man. Sen har jag städat och vi har gjort vårrulle och nyss så kollade vi på alla bilderna i Kristoffers mobil och hittade massa stygga kort från i somras. Gud vad skönt med sommar!

I somras åt vi mjukglass på möljen, och Rocky var lagomt sugen :P


Jag gör mig alltid bra på kort =)


Nu väntar vi på att Michaela (Grannen) och Björn ska komma så ska vi spela spel, dricka öl och äta popcorn. Sånt man får göra nu för tiden istället för att hänga på krogen. Väldans skönt det å! =)


Kommentarer
Postat av: ewa

hmm hoppas du låter bli ölen;)haha kul att de blir lite fler bilder i bloggen:)

2009-11-14 @ 18:01:04
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: sandra

Hehe ja för mig blev det julmust och popcorn =)Mumms!

2009-11-15 @ 10:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0