Komentarer frågetecken

Vad har hänt? Har alla slutat läsa min blogg? Vart är mina komentarer?
Jag går in flera gånger om dan och kollar om nån har komenterat, men icke. Skärpning!
Är inte alls lika kul att skriva om ingen komenterar, då känns det som att ingen läser...Kanske inte behöver komentera allt, men nu var det faktiskt ett tag sen :P
Vet att jag är dålig på att komentera själv, men ska försöka bättra mig hehe!

Igår åkte vi till Grannen och drack kaffe, och försökte spela memory med Thea, 4år. Men hon bara fuskade och skulle ha dom fina bilderna, och fick hon inte dom då blev hon ju ledsen.
Sen fick vi förrådet städat. Förstår inte hur man kan ha så mycket saker när man bara är 21 och 23. Men vi båda har svårt för att slänga saker. Kan ju bara tänka mig hur det kommer se ut sen när man är 40! Ojoj då kommer vi behöva ett STORT förråd kan jag lova!
Och vi skulle ju städa där så vi kunde ta ut mer gjejer här innifrån, men det blev snarare tvärtom, att vi tog in saker från förrådet hehe. Men idag ska jag städa skrubben så då åker det nog ut lite saker. Ja, efter att vi hade städat och fixat min blogg så kom mamma på besök. Sen åkte vi och handlade på Maxi för första gången. Gick fel när vi skulle in. Så vi fick gå ut och gå in en annan väg hehe! Och inte hade dom nån rullkorg! Det var dåligt. Sen gick vi till fel kassa också. Men annars så gick det väl rätt bra för att det var så lite folk där. Men vette tusan om jag skulle orka med när det är full rulle där, nja.

Hehe kanske inte ser så städat ut, men då skulle ni sett hur det såg ut innan!


Oj vad bebisen är vild nu när jag bloggar. Kristoffer har döpt han/hon till karatemonstret! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Malle

Ett skepp kommer lastat! Med vadå? EN KOMMENTAR!!!! :D Det spelar la ingen roll vad det står i kommentaren, huvudsaken är väl att det är nån överhuvudtaget! Varsågod =)

2009-11-19 @ 13:45:48
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha Tack! Nu vart det genast mycket roligare! =D

2009-11-19 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0