Uttråkad

Idag åkte Kristoffer och jag på stan. Han handlade öl också fick jag en bh från lindex, men den var för liten så jag måste åka och byta den...
Satt och spela xbox och nya Colin McRay (eller hur han stavar, dö är han iaf). Fick igång det igår efter mycket om och men. Tommie och Linus kom förbi en sväng och drack kaffe. Sen åkte vi till Tommie på fest.
Efter att jag skjutsat ner pojkarna på stan så tänkte jag åka till Iggesund, till pappa och bröderna och hälsa på tills pojkarna skulle hem igen. Men självklart så började tankmätaren lysa och mitt kort är tomt så jag kunde inte tanka, så då fick jag inte åka dit. Sen när jag kom hem så såg jag att mamma var vaken, så då provade jag att ringa henne. Men det var upptaget så länge så då orkade jag inte vänta ute nå mer. Och inte orkade jag gå in och sen ut igen heller. Så nu sitter jag här och har trisst...Missat BigBrother har jag säkert gjort å. Ja, vi fasnade faktiskt för reprisen. :P Hehe!

Jag får gå och gosa med Rocky istället tror jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0