Jobbig natt

Ja. Första arbetsdagen. Sov inget vidare inatt. Först vaknade jag av att Kristoffer kom och la sig. Sen höll Rocky på och var jobbigt, gick omkring och morrade och försökte hoppa upp i sängen. Och när han inte fick det så stog han och stirra på mig när jag försökte sova! Läskigt när man plötligt tittar och han står där. Knäppis! Också katten som höll på och göra mig tokig. Först ville hon ut och satt och klöste på altandörren och jamade. Sen när ingen släpte ut henne så började hon förstöra soffan ännu mer än hon redan gjort genom att vässa klorna på den...
Så vid halv 3 när jag inte kunde somna och bara låg och tänkte på att jag bara får sova i 2 och en halv timme till så var det nära att jag klev upp. Men till slut somnade jag ändå.

Men på jobbet gick det bra. Ont i fötterna och lite i ryggen, annars så. Sen när vi kom hem så åkte vi och hälsade på Malle och Isabelle. Där fick vi smaskiga bullar och tips på lite saker. Sen hem och kikade på Färjan och lite på Svenska Hollywood fruar som faktiskt var skoj att sitta och skratta åt alla dumma komentarer :P

Nu är jag trött och ska gå och lägga mig! Håll tummarna på att djuren låter mig sova inatt :)
Så. godnatt och sov gott allihopa!

Bråkiga djuren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0