Dubbade tyskar

I fredags så var vi på födelsedags party hos grannen som fyllde år. Mycket trevligt! Efter att jag hade skjutsat ner allihopa på stan så åkte jag på McDonalds och köpte hamburgare.

Har vart förkyld nu i två dagar så igår blev det mest till å dega. Kikade på Wallander. Sen fick vi idén att åka till Sundsvall och köpa en xbox 360 så vi skulle ha något att göra :P Men vart inte så mycket spelande igår för vi blev så trött efter att vi hade åkt och köpt den, så vi kikade på saw 2 istället.

Idag åkte vi till Söderrå och åt kolbullar. Vi stekte dom ute över en grill som pappa hade slängt ihop. Väldans gott det var och fy vad mätt jag vart. Åkte sen till Iggesund för pappa skulle kika på ett till hus. Såg väldigt fint ut på utsidan och mysig gård å så. Så imorgon ska vi åka och kika hur det ser ut innuti. 
Sen hälsade vi på hos Krille. Där fick vi kaffe och glass, synd bara att jag inte kände nån smak för det verkade vara en god glass. Och precis efter att jag hade ätit upp den och skulle slänga pinnen så kom smaken tillbaka en liten sväng. 
Åkte förbi hos Tommie och Malle också och lånade två spel till xboxen. 
Nu sitter vi och kollar på nån svensk/tysk serie i 4 delar på tv...synd att typ 90% av skådespelarna var dubbade tyskar.

Ja det var väl typ allt. Krya på mig! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0