Ilska!

Idag skjutsade vi Malle så hon kunde hämta sin bil. Sen följde vi med upp och drack kaffe och käkade negerbollar. Mummsigt! Åkte sen på stan och letade efter kartonger till Kristoffers datorer.
Satt sen vid datan och tiden bara flög iväg. Försökte få ihop ett bra CV, men jag blir ju aldrig nöjd, är så djävulskt dålig på att skriva CVn! Hatar att göra det...också satt jag och drömde om hus på hemnet :P Så när vi kikade på klockan så såg vi ju att Tommie hade kommit hem och då åkte vi dit för att få ett spel brännt, men det funkade ju inte så klart...så nu sitter vi här vid datorerna igen.

Sitter och läser en artikel på aftonbladet om gravida kvinnor som inte får sjukpenning då dom har för ont för att  kunna jobba, för att graviditet är ju ingen sjukdom! Och komentarerna från vissa folk! Det är ju för fan sanslöst! Tex den här "Att vara gravid är ingen sjukdom, varför ska dom behöva sjukpenning? Det är något dom själva dragit på sig. Jag vill inte bekosta någon som gått och blivit gravid och sedan klagar på smärtor. LEV MED DET!"
Som tur fanns det ju några med hjärta som också skrev...men man blir ju fan ilsk!

Om ni känner att ni är på aldeles för bra humör, så läs själv: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5804130.ab

Kommentarer
Postat av: ewa

hej tack jag de känns bra med körkort:) Jag skirver inte så mycket i bloggen längre blir aldrig av men ibland så får jag mina ryck!!

2009-09-17 @ 11:24:20
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0