Skojsiga hormonsvängningar

Idag kände jag att jag var på lite dåligt humör för  Rocky var lite olydig imorse.

Skjutsade ner Kristoffer på Stadt och åkte sen hem och satte på potatis. Medan jag väntade på satt jag och läste Malles bebisblogg. Fy vad kul det var att läsa om alla hormonsvängningar. Jag satt här och skratta för mig själv, så då blev jag på bra humör igen. Sen åkte jag ner på stan och lämna in CV på Statshotellet och plockade upp Kristoffer.

Har vart hos Kristoffers mamma nu och druckit lingonsaft, och ska snart till Grannen om inte Kristoffer hittar ett xbox att köpa.

Inte så konstigt att jag inte skriver så ofta här...jag har ju aldrig nått kul att skriva. Också måste jag klippa naglarna för nu börjar det blir svårt att skriva.

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Malle

kul att man kan roa nån ibland :)

2009-09-11 @ 10:39:27
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0