Smirnoff äpple+redbull

Ja igår morse gick jag över till mamma och färgade hennes hår, och torkade, och plattade =)
Senare på dan så åkte vi och kikade hur pappsen hade det i sitt nya hus i Iggesund. Sen åkte vi till Krille där han och Linus satt och smutta whiskey och drack smirnoff äpple med redbull. Det ska jag komma ihåg att jag ska dricka, för fy vad gott det luktade :P Spelade lite TP gjorde vi också, och jag vann som vanligt ;)

Idag kom Pernilla förbi och drack kaffe. Har precis vart och handlat och ätit...Så nu vart jag trött, och vet inte vad man ska hitt på. Imorgon blir det jobb iaf. Skönt, men jobbigt att kliva upp kl 5. Jag vaknade kl 5 imorse och släppte ut katten och då tänkte jag på att jag måsta göra det imorgon också, fast då får jag inte gå och lägga mig igen. Det kändes jobbigt, men det ska nog gå bra.

Ne nu ska jag väl göra nått kanske. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0