Roxette

Nu är sommaren räddad! Vi har köpt biljetter till ROXETTE!! Fy så kul det kommer bli! Får hoppas på fint väder bara. Men det är Gud snäll och fixar åt oss =P

Idag var vi med i HT också. Vart inte speciellt nöjd med bilden. Var så synd att Olivia inte kollade. Men vi får skylla oss själva, för vi kom på det kl halv 12 på natten innan man skulle skicka in kortet. Så vi fick väcka Olivia som sov så gott, också fick Linus knäppa några bilder på oss. Sen när vi skulle välja bild så började Olivia skrika för hon var hungrig, så jag blev stressad och sa att det kortet fick duga. Annars hade vi ju kunnat knäppt fler...Men nu vart det så, och så tokigt vart det ju ändå inte. Men lite synd att man inte vart helt nöjd ändå. 
Är jobbigt att jag blir så stressad jämt när hon skriker...Måste lära mig att inte bli det. Men det kommer väl kanske med tiden det med.



Idag ska jag passa på och dammsuga medan Kristoffer är på gymmet, om Olivia vill fortsätta sova en stund vill säga =) Sen blir det mat och promedan. Och senare idag kommer Grannen och Pernilla. Sen får vi se vad vi gör.

Här kommer lite bilder på Olivia

Olivia badar







Olivia åker bilstol =)

Olivia och gammelmorfar

Olivia och morfar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0