Orkeslös

I lördags var vi och hälsade på Malle och Isabelle. Spelade lite kort och drack kaffe gjorde vi och Malle tokvann över oss...Så nu vill vi inte spela mer ;)
På vägen hem stannade vi på Dollar och köpte godis som vi åt senare på kvällen när vi kikade på film. Sen på kvällen åkte vi en sväng med Tommie och knäppte kort på hans bil.

På alla hjärtansdag så gjorde vi ingenting spec. Tog oss en promenad och sen kom Krille hit en sväng på eftermiddan. Och efter att vi hade ätit så åkte vi till han och spelade lite TP och kikade på Getaway in Stockholm.

Idag tog jag och Rocky en promenad i vanlig ordning. Sen åt vi lunch när Kristoffer hade kommit hem från gymmet. Efter det tänkte jag städa, men jag hade ingen ork. Hade lite ont i ryggen, och magen kändes som att den skulle sprängas. Lillbebisen har tryckt på kissblåsan sen igår så det gör ont ibland. Också hade jag ont i höften imorse när jag vaknade, men det gick över efter att jag hade gått en stund.

Så vi har suttit och vilat i soffan nu ett tag och kollat på Blåsningen från igår. Är lite trött idag känner jag.
Får hoppas på en piggare dag imorgon så kanske det blir städat.

Inatt drömmde jag att vi fick vår lilla bäs. Det var en liten tös faktiskt, hur söt som helst med bruna ögon och smilegropar =)  Men jag gissar ändå på att vi får en kille jag..vad tror ni?

Tutteluttan!

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag är helt inställd på att det blir en kille. Jag skulle bli grymt chockad om det blev en brud :P Men man vet aldrig! Det är ju sååå spännande. Jag längtas också :D

2010-02-15 @ 18:38:33
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0