Tele2

Ringde tele2 precis. Fick vänta i kö en kvart först. Sen när jag kom fram så kände jag att jag kommer bli arg så det är lika bra att vara arg från början. Vi kom fram till att dom hade gjort fel iaf och att fakturan skulle vara på 93 kr och inte 7511kr. Kändes ju bättre då.

Men sen frågade jag om Silver paketet som vi hade bytt till. För när försäljaren ringde mig och frågade om jag ville byta till det så sa hon att det kostade 400 annars och att vi fick det för 200 för att dom har tagit bort kanaler från paketen vi hade då. Och tog vi Silver paketet så skulle vi få tillbaka dom kanalerna som hade försvunnit + få många fler för 40 kr mer i månaden. Ja det låter väl bra tyckte jag och tog det. Sen när Kristoffer kom hem och kollade på deras hemsida så stog det att Silver paketet kostade 200 för alla. Så då passade jag på och frågade om det, och då sa han att den försäljaren hade ljugit! Så då fick jag riva denna månads faktura.

Och jag har ju ringt och sagt upp dokumentärpaketet vi hade för annars så skulle jag få betala för det sa den första försäljaren. Men då var det 3 månaders uppsägningstid på det paketet så då passade jag på och försökte få dom att ta bort det helt eftersom att dom hade ljugit. Men då tog mina pengar på telefonen slut!! Så jag han inte få reda på om dom tänkte göra det eller inte! Så jag ringde upp typ 40 spänn, fett dåligt att man ska behöva betala för att ringa dit när dom har gjort fel tycker jag. Dom borde ha gratis nummer, speciellt om man ska sitta i kö i hundra år först! Jag kokar för att jag inte han förhandla klart!

Stackars killen som jag pratade med...var ju inte hans fel prec. Och inte han jag vara lite trevlig och tacka han för att han fixade det viktiga iaf. Ne nu fick jag ångest istället....Fast arg på tele2!

Snart måste vi åka och handla tacos och äta det, för kl 8 kommer Grannen, Björn och Pernilla hit. Imorrn vette tusan vad som händer. Kanske ska försöka få hit pappa så han kan hjälpa till med bilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0