Födelsedag

I helgen har jag bakat och bakat och bakat. I fredags blev det kakor och i lördags blev det tårtor. På lördagen så åkte pappa och jag till Söderhamn för att han skulle köpa nya skor. Sen när vi kom hem så bjöd vi hem mamma på fika, också hjälpte hon mig att bygga ihop en byrå som jag fick av pappa i present. Efter det gjorde jag smörgåstårta och städade. Klippte Kristoffer gjorde jag också. Medans så skulle han spela tvspel, för annars blir han så rastlös och tycker det är tråkigt, och då blir jag stressad också blir det inge bra haha! Men xboxen fungerade inte, och vi trodde att den hade dött helt. Men sen kom Grannen och Björn på besök, och då funkade det ingen! =) Björns magiska fingrar startade om den. Så då spelade vi tvspel, fikade och åt godis som jag fick av dom i present =) Grannen hade världens inlevelse när hon spelade cod iaf haha det var så kul!

Igår fyllde jag 22 bast! Tack så mycket för alla gratulationer!
På morgonen fick jag frukost på sängen av Kristoffer. Smörgåstårta och saft i vinglas med is. Också fick jag massa fina presenter! En svart, fin skötväska, ett fotoalbum, fina ljusgrejjer och tuggummi. Hur bra som helst! Tack så mycket älskling! Sen klev vi upp och gjorde iording oss och gjorde tårta.
Sen kom Malle, Isabelle, pappa och alex. Fick massa fina saker från dom också. Byrån av pappa och en plastros, pengar och en plastros av Alex, och från Malle och Isabelle fick jag godis, tvål, bebisstrumpor, hubbabubba och nått mer som jag inte kommer på just nu hehe, det var så ju så mycket! Sen kom mamma på besök. Av henne fick jag ett jätte fint linne och pengar. Och sen kom Kristoffers mamma som jag fick pengar av =)
Tack så jätte mycket för alla fina presenter!

Efter att allt folk hade åkt hem så kikade vi lite på tv tills vi skulle hämta mamma och Johnny hos Joel, för mamma hade lämnat tillbaka Joels bil. Joel var visst bakis igår, så han kommer förbi idag istället ;)
Johnny följde med hem en stund och fikade och sen skjutsade jag ner han på stan. Efter det så kollade vi Crank 1 och 2. Hur bra filmer som helst! Måste bara se dom om ni inte gjort det.


Jag hade en mycket bra födelsedag! Tack så mycket allihopa!

               Russinkakor                                 Skötväskan
  

Så här fint blev det i hallen med byrån,
spegeln lånade jag av Joel till vi köpt en egen.    Rosorna jag fick av pappa och Alex

 

Kommentarer
Postat av: ewa

Lyckad födelsedag!Fin byrå ja rosorna och skötväskan oxå!!Herre gud är du bara 22 bast!!! fan vilken kärring jag blev nu då;)

2010-02-01 @ 16:49:27
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0