Helgen

Igår kom mamma hit och drack kaffe. Sen kom jag på att jag kanske skulle ha gjort chokladbollar och bjuda på, så då ställde vi oss och gjorde det. Medan dom blev hård och kall så spelade vi Mario och kollade på bebissakerna vi hade hämtat hos mamma. Jag visste inte riktigt vad allt var till. Men nu vet jag det =)

Sen gjorde vi inte så mycket mer i går. Gick ner på OK och köpte glykol till bilen och runt Läroverket och hem. Sen på kollade vi på Ghost Rider och efter det lite OS faktiskt.
Inatt var inte Kristoffer så glad på mig iaf. Tror han tyckte att jag snarkade för mycket, så först höll han på å försökte få på klockradion, men den värkade inte hjälpa särskillt mycket. Så till slut tog han surt täcke och kudde och gick och la sig soffan. Han har nog inte sovit så bra, för han ligger fortfarande och sover...
Tror jag måste till en docktor och kolla upp min näsa. Blir tokig på att den är täppt och jag inte kan använda nässpray. Blir värre också så fort jag lägger mig ner. Och Saltlösningen hjälpte ju ingenting, helt värdelös!

Idag är det finväder igen, men jag tror det är svinkallt. Är nog bäst att klä på sig när vi ska ut och gå.
Måste ringa vaktmästaren idag också. Finns massa saker här att göra. Tex så snöade det in hur mycket som helst i TV-rummet igår för det är värsta glipan vid dörren, och sovrummsfönstret går inte att stänga riktigt. Sen är det massa mer saker.
Skulle behövt åka ner på Försäkringskassan också och höra vad vi ska göra sen för att få pengar. Får se om vi hinner med det.

Vill jobba nu jag. Är bra nog less på att vara fattig. Nu är det slut på mat här också, känns inget bra det e. Men jag orkar inte älta om det igen...man får ta det som det kommer. Det brukar orda sig.

Bjuder på lite bilder idag också =)

Så här ser dörren ut i tv-rummet. Det var mycket mer snö igår,
en stor hög och man ser till och med ut genom glipan.

Måsta ta en bild på blomman som blommar typ en gång om året. Den är ju så fin =)

Sexi =P

Kommentarer
Postat av: ewa

Varför kan du inte använda nässpray?? de gör jag flera gånger om dagen gjorde de med dom andra två oxå annars blir jag knäpp!!!kan inte sova annars.. köper oftast nerzeril barn (rosa) den funkar lika bra som vuxen..

2010-02-22 @ 15:20:46
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha! Det står att man inte ska använda det mer än 10 dar, för då kan det bli motsatt effekt, men jag har ju igentligen brukat göra det ändå annars men tänkte att det kanske inte är så bra att göra det. Men då ska då jag också göra det! Det är ju omöjligt att sova om man inte kan andas som folk. Ska åka och köpa nu på en gång =)

2010-02-22 @ 17:43:22
Postat av: ewa

ja de står att de kan bli mottsatt effekt men inte på mig iaf...sen försöker jag ta mindre på dagarna ist men på nätterna måste jag bara ha!!!kanske kristoffer sover bättre oxå om frun få nässpary;) kram

2010-02-22 @ 19:51:26
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja nu har vi köpt iaf. Får se då om snarkningarna blir bättre inatt =P Behöver nog inte ta nässpray på dagarna så det ska nog gå bra. Hon på OK sa att man får använda hur mycket nässpray man vill när man är gravid =D Hehe!

2010-02-22 @ 21:18:10
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
Postat av: Stina .

Du är verkligen duktig måste jag säga . som är ute & går så mycket som du gör =) . Fast de inte är så långt kvar lixom .

2010-02-23 @ 10:06:57
Postat av: Sandra

Ja än så länge går det bra iaf. Känns som att man blir lite mjukare i kroppen, så det är bara skönt =)

2010-02-23 @ 12:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0