Helgen

Ja då ska vi se...I helgen har vi spelat TP med Linus. Varit ute och promenerat. Kollat Melodifestivalen. Krille kom förbi en sväng. Kollat på film. Tommie kom förbi i lördags och somnade i soffan =P HB har skottat ner all snö från garagetaken på våran gård, så nu kommer det dröja innan våren kommer till våran gård iaf. Är ju ganska dåligt med sol här på baksidan också är det ju snö upp till taket just nu...
Vi var till mamma och hämtade en full kartong med bebiskläder och en kartong med täcken och filtar och sånt. Har inte kollat igenom än, tänkte göra det när jag ska tvätta allt, för det måste göras för det luktar gamalt förråd av dom just nu.
Vet inte riktig vad jag ska skriva om idag...Har inte hänt så speciellt mycket i helgen.
Bebisen var lite läskig här om natten för h*n sparkade jätte hårt flera gånger mot revbenen.

Ne jag får skriva mer sen när jag kommer på nått. Ha det gött så länge!






Kommentarer
Postat av: Malle

Jasså HB fick eld i baken efter jakobsbergsincidenten? Hehe bra re! Roligt med gamla bebiskläder. Hoppas ni hittar nåt fint =) Vi synes säkert nån gång i veckan!

2010-02-08 @ 13:09:45
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: ewa

På lördag drar jag och några brudar ner och kollar på melodifestivalen:)

2010-02-08 @ 13:54:47
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0