Willbur

Tänkte berätta att magen min har fått heta Willbur ett bra tag nu. Vi var och åkte bil på stan för länge sen och funderade på namn. Och det var ett namn vi hade kommit på innan som var så bra, men vi kom inte på vad det var. Så vi satt och funderade och vi visste att det var nått med W. Så då sa jag Willbur helt plötsligt. Men det var ju William som vi skulle få fram. Så sen dess har vi kallat bäsen i magen för Willbur för vi tyckte det var ett roligt namn. Det kanske inte är så smart för nu har jag börjat vänja mig vid det namnet. Men ingen annan gillar det =P Så det får vi allt vänja bort sen. Kan ju bli en tjej också så då blir det ju lätt. William blir det inte heller för efter att vi hade kommit på det och tyckte att det var så bra så såg vi att det låg typ etta på namnlistan så då fick vi fundera på andra alternativ. Nu har vi ett tjejnamn och ett killnamn iaf. Men det kan ju bli nått helt annat sen när man väl ser bebisen. Då kanske inte dom namnen passar. Men det visar sig.

Nu börjar det närma sig iaf. Vecka 35 är jag inne i nu. Det händer inte så mycket nu för tiden. Bebisen bökar omkring som vanligt =) Känns lite tungt ibland, men det går rätt bra ändå. Lite jobbigt på nätterna är det när jag får ont i höften och måste vända på mig. Idag hade jag ont när jag hade klivit upp också, men det gick över när jag var ute och gick.

Känns som att det är en massa saker kvar som måste göras innan bebisen kommer...Men jag längtar som tusan =) Det är så spännande! Också är det säkert nästan vår då! Härligt! Fast nu kändes det plötsligt som att det är lång tid kvar när man kollar ut...Hmm.

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Ska gå och sy på bebistäcket tänkte jag. Jag måste ju hinna klart med det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0