2010

Nyår blev väldans bra till slut ändå! Vi började med att åka på stan med Linus för han skulle shoppa kläder och vi letade spel, men vi hittade inget tyvärr. Sen åkte vi hem och pappa kom på besök. Kristoffer gjorde potatisgratängen medan vi satt och drack kaffe. Sen gjorde vi iordning oss och sen kom Linus hit.
Han hade med sig nyårspresenter till oss =) Det var snällt! Tack så mycket!
Vi stekte på fläskfilén sen åt vi. Gud så gott det var, vill ha mera. Efter maten spelade vi M.I.G och sen kom Tommie hit och drack öl med pojkarna, medan jag smuttade på julmust och åt choklad som Tommie hade med sig =)
Kvart i 12 skyndade vi oss ut till bilen och åkte ner på Håstaskolan och smällde raketer med Joel, Linda, Alex och två kompisar till dom. Jag råkade trycka ner en raket för långt ner i snön så den satt fast och smällde på backen...farligt!
Efter det skjutsade jag Tommie, Kristoffer och Linus till en fest på stan, sen åkte jag till Joel och battlade Guitar Hero med Linda och Alex.
Ja som sagt så blev det en mycket bra nyårsafton. Tack så mycket för en trevlig dag allihopa!


De här fick vi av Linus. Kristoffer fick den som det står: Jag vill ha öööööööööööööl på, och jag fick den den som det står: men......jag vill ha läsk på. =) Fast när vi fick dom så satt Kristoffers på en öl och min på en julmust.
Tack så mycket Linus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0