Bebissaker

Igår var jag och Kristoffer till pappa och målade på mitt skåp. Blir tjusigt det. Tror jag ska dit i morgon igen så det blir klart nån gång. På kvälla kom Linus förbi och spelade tv spel.

Idag har vi hälsat på Grannen och druckit kaffe. Sen åkte jag och pappa till min faster Paula och hämtade en massa barnsaker som vi fick =) Det var en gammal barnvagn, en bilbarnstol, lite kläder och en babysitter. Bilbarnstolen vet jag inte om vi ska använda. Den är rätt gammal så den kanske inte är helt så säker. Men kan ju vara bra att ha fall man ska åka med någon annan...Och kläderna! Fy så sött. Jag måsta fråga om bebisar är så små! Haha! Och då sa dom att det till och med var ganska stora kläder för nyfödda. Fy så gulligt! Jag längtar!

Sen när jag kom hem så hade Kristoffer börjat laga mat. Idag blev det kött, klyftpotatis och bea för mig, och broccoli och kött för Kristoffer. (Jag åt också en liten broccoli) Han är duktig han som står ut med nyttigheterna när jag sitter mittemot och frestas!
När vi höll på och laga maten så plingade det på dörren också. Och då kom Marcus och Kristoffer hit. Det var länge sen vi träffade dom. Vi frågade om dom hade lust att knäppa nå fina bilder på mig och magen. (Dom är fotografer) Så då skulle dom höra om dom fick låna studion på Broman på fredag. Kan ju bli ett svårt uppdrag. Jag som aldrig blir nöjd, tycker jag ser så konstig ut på bild. Också är det ju så jobbigt att försöka posa när andra kollar på. Ser säkert hur dummt ut som helst! Hehe! Men det ska säkert gå bra. Undrar vad man ska ha för kläder?



Kommentarer
Postat av: ewa

Bra att få saker:) du ska väl vara naken på korten!!kasnke trosor och nåt lakan eller en sjal..kan man göra mycket fint av:)ska inte kristoffer vara med oxå på nt kort hålla om magen:)

2010-01-26 @ 08:38:36
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj! Det vet jag inte om jag skulle känna mig så bekväm med så lite kläder...Men magen ska ju synas förstås. Kristoffer vill inte vara med. Men jag ska försöka få med han på nått kort iaf. Dom får väl knäppa tills vi blir nöjd =)

2010-01-26 @ 13:05:36
Postat av: Malle

Va roligt med bebissaker. Det gör så allt blir mer verkligt! =) Hoppas korten blir bra och att du lägger upp dom här!

2010-01-26 @ 13:34:43
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja det vart ju det, speciellt med kläderna =)

Klart jag lägger upp nått kort här, om jag blir nöjd med nått vill säga ;)

2010-01-26 @ 14:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0