Bowling

Igår skjutsade jag runt lillebror lite överallt. Han skulle köra skotern på xyz, köpa bensin m.m.
Mamma ringde och ville ha tillbaka sitt Wii också, så nu har vi lite tråkigt ;P Fast jag hade redan lessnat lite grann, men inte Kristoffer, han blev heltolig i det och vill köpa ett nu på en gång hehe!

Klockan 21 åkte vi och på discobowling med Linus. Jag kom sisst, men inte mycket efter. Kristoffer fick en strike på sista kastet och vann över Linus. Sen åkte vi hem och deppade för vi hade inget att göra. Tillslut drog vi en sväng på stan och sen åkte vi hem och kikade på Chuck.

Snart blir det en prommis. Sen vet jag inte vad som händer idag...Kanske lite godis ikväll om man har tur!

Tror jag börjar bli lite orolig för bebisen, sen BM sa att h*n inte hade växt. Inatt drömde jag att magen blev bara minde och minde.Jag längtar tills vi ska på undersökning igen så man slipper hålla på å fundera och tro en massa. Väldigt skönt att jag känner bäsen böka omkring iaf! H*n börjar sparka längre och längre upp. Och det känns lite läskigt när h*n vänder sig, men såååå mysigt!
Och jag vill åka och handla massa massa bebissaker! Tänk om man vann lite pengar och fick åka och handla allt man ville! Vad kul det vore att inte behöva tänka på vad det kostar, och slippa tänka på att det där har vi nog inte råd med, men man vill så gärna ha! Jag sitter varje dag och kollar efter vad jag vill köpa till bäsen. Men det är väl bäst att vänta till efter man har fyllt år kanske.
Ne uscha, jag börjar blir stressad på allt som fattas till bebisen, men det är ju ändå ett tag kvar. Men det är kanske lite kulare att handla medan man orkar :P

Och en diskmaskin vore ju inte helt fel. Så jävla dåligt av HB att det ska kosta 2000 för att koppla in den! Ska man först köpa en diskmaskin för flera tusen och sen betala det..ne det ska vi nog försöka komma undan. Och vad fan är det här med höjningen på hyran varje jävla år! Tur att hyresrättsföreningen är till nån hjälp...INTE! Också tror dom att man ska betala pengar till dom. Nej du, det kan dom ju glömma! Är fan billigare att bo i ett hus. Synd att man inte får lån bara, annars hade jag flyttat för länge länge sen! Skit bostäder!

Ja det var nog allt jag hade på hjärtat för tillfället! Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0