Inte mycket, men lite!

Har nyss gjort mannagrynsgröt och ätit den. Lyckades självklart att bränna sönder hela munnen också. Så går det när man får gofrukost! Men nu orkar jag inte äta upp allt, är mätt!

Igår var vi och hälsade på Malle och Isabelle. Isabelle var lite arg, så ögonbyna åkte väldans långt ner. Hehe hon är ju så söt! Sen skulle hon sitta i mitt knä och Kristoffer skulle rita på en grej, och ingen annan fick hehe!
Sen på kvällen kom Krille hit och spelade Wii. Oj oj vad han for runt! Vilken inlevelse! hehe

Idag kommer pappa hit. Vi ska på stan  och köpa färg så jag blir klar med mitt toaskåp nån gång. Sen ska vi till Kristoffers mamma, och senare ikväll blir det nog en prommis.
Imorgon ska vi träffa våran nya BM! Jag längtar. och sen ska vi på banken...

Hmm...jag hade visst inte så mycket att skriva idag. Blir förhoppningsvis mer imorgon =)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: ewa

hoppas de går bra hos BM i morgon!!

2010-01-20 @ 15:47:56
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0