Läskig film! Hua!

Har inte haft så mycket att skriva om på sistone så det är därför det är lite uppdaterat.
I helgen har vi spelat spel med Linus, och igår vann jag stort på Monopol!! Tror grabbarna blev lite småsura, till och med Linus "som inte blev sur över ett spel" ;) Men efterår fick dom spela lite skjutspel och låtsas som att det var mig dom skjöt på, då blev dom lite gladare hehe!
Vi har vart ute och promenerat också i det fina, men kyliga vädret. Men idag var det ju riktigt skönt. Fast vi gick lite för länge så det vart lite jobbigt åt ryggen kände jag.
Också har jag städat bort julen. Tänk att jag gjorde det före tjugondeknut! Jag som älskar att ha julpyntat. Men iår tyckte jag faktiskt inte att det vart så himmla mysigt som det brukar. Det var till och med mycket mysigare och finare nu när jag har tagit bort allt! =P

Igår kväll kollade vi på världens läskigaste film! Ska aldrig mer säga att jag vill se nått läskigt kan jag lova! Filmen heter Paranormal activity. I början funderade vi över vad det var för skitfilm vi hade satt på, men vi fortsatte att kolla ändå, vilket jag ångrar! Och efteråt skulle Kristoffer gå på toa och jag fick inte följa med, så jag ropade på Rocky så han fick hålla mig sällskap så länge. Och när jag skulle kika om han kom, så kom katten springandes, och det var inte jag med på, så jag blev skit rädd! Sen måsta vi kolla klart på Borat i sängen så jag fick annat att tänka på, men det var inte så mycket kvar av den så det hjälpte inte så mycket...Och sen måsta Kristoffer följa med mig när jag gick på toa haha!

Idag har jag ringt och bytt BM på MVC. Fick tips av Ewa, att hennes var bra, så vi tänkte prova henne. Så nu  hoppas vi på att Ewa har rätt! =)
Satt igår och skrev lista på allt som ska köpas till lilla bebisen och mig. Det var inte lite det inte! Förmodligen så behöver man väl inte allt, men det var lite saker ändå att inhandla. Tur att vi köpt barnvagnen redan iaf. Och att jag fyller år snart =) Ska bli kul att shopa sakerna till bebisen iaf! Jag längtar! Ett hus på det här bara så vore det underbart! =)

Var nyss iväg men mamma och lillebror på Maxi och handlade saker till smörgåstårta som jag ska göra imorgon för att morfar fyller 80 år. Tyvärr fick vi barnbarn inte följa med för mormor är dålig och det vart så jobbigt om det skulle komma mycket folk. Det kan jag förstå också när dom har 15 barnbarn! Men vi får ta och åka dit en annan dag helt enkelt, men då får man inte smaka min smarriga smörgåstårta. =(

Igår glömde vi ta kort igen, så det fick bli idag istället. Kolla på den här från förra veckan, värsta päronformen. Ser lite läskigt ut tycker jag...



Sen ska vi ändra gå till mamma och fika, eller åka till Tommie och hälsa på. Det får ödet utvisa!

Kommentarer
Postat av: Malle

Haha shit vilken päronkagge! Såg lite rolig ut =)

2010-01-11 @ 18:47:10
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: ewa

Ja snacka om päron form på magen:)men så fin..

Hoppas ni tycker om Bm lova att berätta vad du tycker om henne(kanske lite svårt att säga efter en gång) men man brukar ju känna direkt om de inte funkar alls:)

2010-01-11 @ 20:04:54
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja visst såg den konstig ut! Klart jag berättar hur hon var, blir det första jag gör när jag kommer hem därifrån ;)

2010-01-11 @ 21:45:46
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0