Sjuk...

Ja jag tror bestämt att jag har blivit förkyld. Var ett bra tag sedan jag var det. Tror det var i höstas nån gång. Bara därför åker jag väl på årets förkylning med feber och grejjer...Den kommer ju alltid en gång varje vinter iaf. Men jag hoppas jag klarar mig från det. Just nu är jag snorig och täpt i näsan. Börjar känna lite kli i halsen också. Hoppas jag inte blir så täpt så jag inte känner någon smak på söndag, för då blir jag tokig när jag har bakat en massa godsaker!!

Idag var jag på stan och gick en sväng medan Kristoffer var på gymmet. Kände inte för att pullsa runt i snön på nån långprommenad idag. Jag köpte en mascara och puder. Det var rea överallt också. Jag gick runt och kikade på kläder, men är lite svårt att hitta nått nu, som tur är, för jag har inte råd att köpa nått ändå :P
Sen hämtade jag Kristoffer och vi åkte hem och åt lunch. Idag blev det pölsa för mig! Gott! Sen åkte vi och handlade, och när vi kom hem så bakade jag världens godaste kakor. Eller hur Malle? ;)
Jag gjorde två plåtar för jag tänkte ta med mig en till jobbet när jag ska dit och hälsa på.

Igår så kollade vi på Miss secret agent 1 med Sandra Bullock. Den var ju väldans rolig. Rekomenderas!
Ska kika på tvåan nån dag här också.

Betalade räkningar imorse. Jag förstår inte varför våran elräkning blir typ 100 spänn dyrare för varje månad! Väldigt konsigt att betala 830 kr för en måndag tycker jag. Är det nån mer som gör det eller är det nått fel? Blir tokig på dom där jäkla elräkningarna.
Har en väldigt dyr livförsäkring på mig också. 2000/år... Är det verkligen nått att ha? Jag vet inte...Måste ju finnas nått billigare iaf. Tänkte att man kunde skriva över den på bebisen sen om inte annat? Nån som vet nått om försäkringar, vad som är bäst att göra och ha? Många frågor idag.

Nu ska vi gå och kika film och jag ska äta risifrutti. Dom är väl goda dom!
Imorgon ska jag upp kl 6 och skjutsa mammsen till tågstationen snäll som jag är.

Här är mina goda kakor! Och inte har jag smakat nån än heller..blir nog en smakbit imorgon kanske =)

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag hoppas verkligen man är bjuden på söndag. Dom där kakorna vill jag inte missa! Ang. försäkringar har jag ingen aning. Jag tror jag har alla mina genom facket..

2010-01-28 @ 09:13:25
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0