Trevlig fredag

Började gårdagen med en prommenad medan Kristoffer var på gymmet. Kände nästan på en gång att jag inte var så pigg på att ta den där prommenaden, men jag gick hela rundan ändå.
Efter att vi hade ätit så kom Tommie hit en sväng och hälsade på och provade spela Wii. Sen åkte jag på JP och hjälpte pappa med att hitta tapeter till hans kök. Hem sen igen och då kom Malle och Isabelle och spelade Wii. Kristoffer var lite rädd för Isabelle för hon var så snorig. Också petade hon in fingret i näsan och drog ut en snorkråka, sen sprang hon fram till Kristoffer och tog på hans tröja hahaha! Det var så kul för Kristoffer är så rädd för sånt där. Undra hur det kommer gå med våran bäs sen då då :S Hehe han kommer nog vänja sig!
Efter att vi hade ätit kvällsmat så åkte vi med Linus till Grannen och spelade TP. Sen hit hem igen och spelade lite Wii innan Linus åkte hem och vi gick och la oss. Väldans vilken trevlig fredag vi fick =)

Imorse satt jag framåtlutad när jag åt frukost och då sparkade vår lilla bäs på mina revben kändes det som. Så då vågade jag inte sitta så nå mer hehe.
Igår efter att jag hade duschat och smörjt in mig så stog jag framför spegeln och kollade in magen. Väldans fin den är! Funderar på om man ska passa på och vara magmodell ;) Hehe! Hur ska man kunna vara utan den sen? Och fy så det kommer kännas konstigt när ingen håller på och donar där inne nå mer...Kommer sakna. Men då har man ju den lille utanför magen istället =) Längtar till dess, fast jag kommer sakna magen. Men förhoppningsvis så får man bebismage igen nån gång =)
Kristoffer längtar som tusan. Han tycker att det går på tok för sakta. Och jag tycker att det går väldans fort. Men det är ju inte riktigt samma sak för han som för mig, så det förstår jag.

Kristoffer slog på världens bästa låt nu. Så jag måste länka från youtube så ni också får höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0