När kommer våran bäs?

Vill att h*n ska komma nu! Är så nyfiken på vad det är för en liten människa där inne. Också längtar jag tills man får gosa med lillbebisen!

Igår åkte vi med Kristoffers mammas katt till smådjurskliniken för den skulle klippas. Sen gick vi en promenad ute i Idenor. När vi var på hemvägen vid Reffel så var det en tjej med barnvagn som gick framför oss. Och hon gick lite saktare än vad vi gjorde, så vi kom ikapp så där jobbigt så man hamnar bredvid om man inte spurtar förbi. Så Kristoffer frågade mig om vi skulle gå förbi. Visst sa jag också började vi spurta. Precis när vi kommit om så fick jag det där onda "hållet" i magen. Och då blir det väldigt jobbigt när man går,  för för varje steg så gör det ont. Också kunde jag inte stanna för då hade hon kommit ikapp igen och det vore ju pinsamt så jag försökte gå ändå, men det gick så sakta så jag hamnade efter Kristoffer. Då började han gå lite saktare också och jag tyckte det var så pinsamt och styggt så jag började asgarva samtidigt som jag försökte ta mig fram. Haha! Ja det är inte lätt ibland.

Efter promenaden och lunch, så åkte vi och köpte Zelda till Wii och sen hämtade vi katten som var på Smådjurskliniken. Sen åkte vi hem och spelade tv-spel. Och Linus kom och spelade han med.

Är inte säker, men jag tror att slemproppen gick idag? Har googlat och pratat med Ewa, och det verkar som att det var det. Läste att det kunde komma i omgångar, så får väl se om det blir nå mer. Det kanske är dags snart då =)

Idag har jag dammsugit. Kl 6 kommer pappa hit för jag ska bjuda han på ugnspannkaka =) Och ikväll kommer Linus och spelar mera Zelda =)


Kommentarer
Postat av: ewa

Ja man vet aldrig när bebis kommer:) haha rolig promenad..

2010-03-18 @ 15:18:36
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Malle

Haha jaha en slempropp helt plötsligt. Vad förvånad jag blev. Den kan man inte ta miste på. Slajmigt värre! Och den kan säkert komma och gå ett tag. För mig kom den typ samma dag som Bellis kom så det kanske snart är dags :P

2010-03-18 @ 17:52:06
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Stina .

Men gud så spännande !! För mej gick inte slemproppen ens . De rann lite vatten sen var de värkar med 3 min mellanrum direkt .

Hoppas bebben kommer snart :D

2010-03-18 @ 18:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0