Helgen

I fredags var det äntligen dags för Texas! Så vi har längtat. Men innan vi skulle dit så vart jag på lite dåligt humör. Det vart så himmla stressigt med allt innan vi skulle åka och jag hade allt för obekväma kläder på mig. Så jag kände inte alls för att åka och vara social. Men det gick över när vi väl kom dit som tur var. Så det var väldigt trevligt och gott!

När vi var färdig på Texas så åkte dom andra till Tommie och festade, och jag åkte hem till Olivia som var hos sin mormor. Det hade gått bra, men hon var ledsen när jag kom så då vart det raka vägen hem och amma, sen somnade hon som en stock.

När vi lämnade henne innan vi åkte så flinade hon när vi gick sötisen! Hehe! Hon har börjat flina när man busar med henne också. Det är ju så kul å se, man blir ju så glad!

I går kväll var det cruising i stan. Vi åkte ner och parkerade vid Bergströms. Sen gick vi med barnvagnen till hamnen. Men det var så himmla tjockt med folk, så det var jobbigt att gå där med vagn. Så då gick vi tillbaka till bilen igen och åkte till kristoffer och Christine istället. Dom hade fest ute på gatan, för Christine hade fyllt år.
Vi stog där ett tag och pratade med folk. Sen åkte vi hem och kikade film och åt hamburgare.

Också avslutar vi med lite bilder på plutten!

6 veckor







Kommentarer
Postat av: Malle

Åh söta lilla dockan :) Men det ser ut som Kristoffer petar i näsan, haha!

2010-05-17 @ 08:55:56
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: sandra

haha jaa du det gör det!

2010-05-17 @ 10:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0