Förebild 24 okt 2010

Det går segt med rummet. Har inte gjort något mer sen sist. Pappa skulle ju komma hit och dra om elkablarna, men det har han inte haft tid med än. Så vi har liksom inte kunnat gjort nått mer. Men det kommer. Ska väl ringa och tjata lite på han så vi får fortsätta =)

Imorrn är det dags för nyttighet igen! Skönt! Hua vad vi har vart slarviga nu. Kristoffer har ju varit sjuk så vi har mest suttit hemma och tyckt synd om oss själva och äte en massa. Så nu har man väl gått upp allting igen. Usch vilken ångest jag har. Vågar inte väga mig föräns jag har vart nyttig ett tag =P Ne men det ska bli skönt att börja igen.

Jag var in på Hudikgympan förästen för å höra om dom inte ska börja med body pumpen igen. Men det skulle dom inte föräns nästa termin kanske! Dom höll på och utbilda ledarna och det tog ett tag. Så jag får väl ta mina promenader då bara. Sen om Kristoffer får jobb så kan jag följa med han på gymmet, för då kommer han gå efter fyra och då kan vi ha barnvakt en timme =) Annars så kommer jag börja jobba snart och då räcker det med en promenad med bäbis och Kristoffer och Rocky. För då måste man ju passa på och vara med mina älsklingar! Usch! Det är på två sätt det här med och jobba. Jag saknar ju jobbet, för jag har ju trots allt varit hemma i ett år nu ju. Också är det ju så klart skönt att tjäna lite pengar =) Men det är ju så hemskt att åka ifrån mina älsklingar. Och inte få vara med Olivia när hon utvecklas så mycket. Visst träffar jag ju henne efter jobbet, men ändå. Man vill ju ta vara på all tid man bara kan nu när det händer så mycket. Men vi får se hur det blir. Kristoffer får veta nu i veckan om han fick jobbet. Också har han ju ett annat, men det vet han inte när det börjar. Så får han inte det andra jobbet så läre jag börja jobba nästa vecka…Ska åka och hälsa på på jobbet imorgon tänkte jag. Så får vi se sen hur det blir!

I fredags åkte vi och hälsade på hos Joel och Linda efter att Kristoffer hade varit på hälsocentralen. Tog oss en kaffe och fick höra att dom skulle dricka lite öl. Så då åkte vi och köpte oss några öl och sen satt vi här hemma kollade på Idol. Sen åkte dom och då kom Björn, Grannen, Krille och Markan hit. Sen satt vi uppe till kl halv 5! Och det kan jag säga att det vill jag inte göra om igen. Inte när man har en lite bebis som vill kliva upp kl 8 =P Hua vad trött jag var. Men det gick bra =)

Så igår gjorde vi tacos med hemmagjorda bröd och hemmagjord tacosås. Blev mycket gott. Också kollade vi på Mr and Mrs Smith. Sen tog vi en promenad.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Kanske åka till Kristoffers mamma och äta kinamat. Vad trött jag är nu känner jag. Nu orkar jag inte mer…Lite före-bilder på rummet bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0